Balkupum2505 benim saglık ocagında hiç bişey yaptıgı yok cagırmazlarsa hiç biz suan 8aylıgız te 6 aylıkken gittim 9aylık asısı varmı dedim unutmus gibi a evet var dedi tarih verdi ozaman gidicem baska ne kan su bu hiç demedi zaten bişey yaptıkları yok cidden benide rahatsız eden tavırları var bidaki gidişimde aynı tavır olursa şikayet edip degiştircem ben bi doktorunuz varsa sorun bi aşıyı aslında ası takminde 9aylık asısı yazmıyo ama doktor bize değişti ası olucak dedi bilmiyorum yani sizde bi sorun yada direk saglık ocagına deyin yapsınlar mecburlar