Çoğu sağlık ocağı böyle ve çoğu sağlık ocağındaki hemşire hemşire gibi değil de esnaf gibi davranıyor okumuş cahiller! Benim ebem de böyle ne arar ne sorar ne ilgilenir tek bildiği çocuğun kilosu az diyip duruyor doktorum da gayet iyi dedi diyorum dudağını büküyor Allah’ım böyle aklı kit olanlar da hemşire olabiliyor !