Bilgeninannesi Busra16 sağlıklı bir cildinin olduğunun göstergesiymiş bende korkuyordum ilk zamanlar hiçbir şey sürmedim günden güne geçti sürekli farklı şeyler çıktı milia denilen beyaz yağ bezesi gibi bir şeyler de çıktı şuan 50 günlük çok şükür hepsi geçti
Busrasy Busra16 Benim bebeğiminde aynı zamanlarda yüzü çok fenaydı. Kıpkırmızıydı artık baktıkça ağlayacak duruma geliyordum. 40 günlüktü kırmızı olarak sivilce gibi yerler soyuldu. 40 günlükten sonra tamamen geçti. Geçici bir durummuş bu.