Busra16 20 günlük kız bebeğim var arkadaşlar 5 gündür çoğalan yüzünde sivilceler var başına gelen var mı ? Ne zaman geçti ne kadar sürdü ?
Sebnem55 Busra16 aynı dert bizdede var 1aylıgız kırmızı kırmızı bebanthl sürüyorum geçiyo 1hün sonra farklı yerlerinde çıkıyo🤷🏻♀️
Htcncl Busra16 süt alerjisi olabilir, bnim bebeğim temmuz doğumlu, sıcaklardan isilik oldu dedim hep ama geçmedi, başka hiç bi belirtimizde yoktu, geçen hafta öğrendik süt alerjisiymiş
dddy Busra16 benim bebeğimde de oldu anne sütünden geçen hormonlar etkiliyormuş birde süt yağlıysa 1 aya kadar tamamen geçti
Ysftaha768 Sebnem55 Canim sakin bepanthol surme onlar sicaktan oluyo isilik neredeyse her bebekte var banyosunu duzenli yaptir ve dogal zeytinyagi sur vucuduna ben de bepanthol suruyordum senin gibi baska yerlerde cikinca doktora goturdum dpktor bepantholu surme daha kotu yapar dedi dogal zeytinyagi sur dedi
Cananccc Htcncl belirtileri neydi acaba ? Benim oğlumun da yüzünde küçük küçük sivilce var hatta alnını tamamen kaplamış durumda doktor alerji dedi krem verdi dünden beri kullanıyorum ama süt alerjisidir diye korkuyorum
Cebimerve93 Benim bebeğim 18 günlük bizde de var sivilce gibi duruyor ama değil vücudu yeni oksijenle tanıştığı için tepki veriyor daha sonra kendiliğinden geçiyor
ElanazD Süt alerjisi olabilir bizim de ilk belirtimiz kızarıklıktı önce pul kadar kızarırdı 2 3 saat sonra kızarıklık geçerdi yerinde sivilce gibi bişey kalırdı. Uzun zamandır diyetteyim bazen kaçak oldugunda yine çıkıyor. Cebimerve93
Pamugumoglum 2 aylik olucaz bizdese dogdugundan beri var krem surmeye korkuyorum ne zaman gecer acaba
Edward Kızlar benim bebeğimde de var ara ara oluyor matazol krem var onu sürüyorum geçiyor.. ama arada çıkıyor ben doktora sordum geçer onlar demişti🧐🤔
Busra16 Yarın kontrolümüz var bakalım bir şey verecek mi doktor geçmesi için whatsaptan fotoğraf çekip gönderdiğim de sorun yok olağan şeyler demişti
Sebnem55 Ysftaha768 saol canım bende dün götürdüm doktara çikolata cips fazla yiyosan ondan olmus dedi eve bu aralar çikolatayı fazla kaçırdım galiba🙈 kendiliğinden geçer dedi normal dedi bebeklerde dedi
AliyeAsel Busra16 2 ayda geçti canım doktorum bana hamazinc krem verdi olur her bebekte demişti telaşlanacak bişey değilmiş bide nemli ıslak bezle silebilirsin yüzünü geçiyor merak etme
Selmaas Htcncl benim oğlumunda öyle banyo çok işe yarıyor banyodan sonra düzeliyor ben ter ve süt yüzüne değiyor o yüzden olduğunu düşünüyorum emerken çok terliyor
EymenArasGmze Busra16 emerken sutunuz geliosa ondan olabilir evinizi cok havalandirmysaniz ondanda oluyor
[silindi] Busra16 onlara yenidoğan sivilcesi deniyor, tamamen zararsız ve sizin sütünüz, temizliğiniz ya da yediklerinizle bir alakası yok. 1-2 haftaya tamamen geçerler sakın ellemeyin. benim kızımın burnunda çok fazla vardı doktor çok normal ellemeyin demişti
[silindi] Busra16 onlara yenidoğan sivilcesi deniyor, tamamen zararsız ve sizin sütünüz, temizliğiniz ya da yediklerinizle bir alakası yok. 1-2 haftaya tamamen geçerler sakın ellemeyin. benim kızımın burnunda çok fazla vardı doktor çok normal ellemeyin demişti