yaramaz_bocegim sabah uykularını düzenli tutuyorum karnını doyurup kucağımda sakinleştirip yastığa yüzüstü yatırıyorum ilk başlarda Almam için ağlıyordu ama almadım görüş alanına girip ilgisini çekebilecek sesler yada oyuncaklarla oyaladım şimdi artık mırıldandığında yastığa koyuyorum kafasını kendi rahatına göre ayarlayıp yatıyor gece ise ilk zamanlar geç yatmasını sağlamaya çalıştım yani onunla konuşup bol bol heyecanlanıp hareket etmesini sağladıktan sonra 11.30 gibi iyice emziriyorum çıkarırsa tekrar deniyorum alırsa zaten emiyor sonra kucağımda gazını çıkarınca ninni söylüyorum biraz dolaştırıyorum ama gece uykusunda bunları yapmadan önce tv nin sesini iyice kısıyorum birde akşamları loş ışıkta oturuyoruz hep bu da çok önemli kendiliğinden kucağında uyuyor altını yavaşça değiştirip kundak yapıp yerine yatırıyorum sonra mışıl mışıl uyuyor ilk başlarda huysuzluk yapabilir ama denemenizi öneririm