Oğlum 2 aylık tamamen kafasına göre yatıp kalkıyor 😪 gündüz uykuları çok iyi ama gece bizi mahvediyor 😪 2 de uyandı saat 6 oldu uyumadı 😪 birazdan dalıp 10 A kadar yetişkin insan gibi uyur. Allah aşkına nerde yanlış yapıyorum uyku eğitimi için erken saha biliyorum ama hiç mi düzeni olmaz Bi bebeğin 😪 beşiğinde uyumak istemiyor diye yanıma aldım artık orda da uyumuyor kafayı temelli sıyıracağım