Aysenz Tuba ya hiç sormayın çok tatlı çok uysal benim oğlum ama kızı çok kıskanıyor ben istedimki sarmaş dolaş olsunlar da belki ayşenaz biraz byüyünce alışır ona :/
[silindi] Aysenz Hiç anlaşamıyorlar annemin evinde var 10 kilo kedimiz. 😅 kızım Peşinden gidip sıktığı için hayvan da pati atıyor kızıma tırmalıyor bazen yuvarlanıp gidiyoruz 😅
Aysenz [silindi] 😂😂 o olucak bizdede mutlaka ama ben sosyal medyadan görüyorum kediler bebeklerin yanında uyuyor seviyor ama benm kedim tam tersi sevmiyor kızımı :/
[silindi] Aysenz aynen bizim kedide kaçıyor benim kızımdan kızım gidiyo yanına cici cici yapıyor başını koyuyor göbeğine ama beyefendi kaçıyor hemen kızımdan 🤦♀️
Aysenz [silindi] alışırlar inşAllah ben çok isterim sevsinler birbirlerini benim kedim sanırım beni kıskanıyor çunkü bebekti aldgımda pnu anne bildi beni şimdi ilgi azalınca üzülüyor
Sarpars Aysenz 2 kedim var kedilerim hastaneden dönünce bana tepki gösterdi ama asla oğluma bulaşmadı zamanla alıştı şimdi çok iyi anlaşıyorlar çok şükür 🧿 ama oğlum kedileri rahat bırakmıyor o ayrı 😀
[silindi] Aysenz Evet anlıyorlar herşeyi ilgi azalınca hırçınlaşıyorlar bizim kedide öyle annem kızımı kucağına alıp sevsin hemen geliyor acı acı miyavlıyor Benide sev diyor resmen 😅
BeybininAnasi Aysenz benim kızım kerimin peşini hiç bırakmıyor. Hep onu sevmek istiyor. Ama sevmek isterken yoluyor, zor engel oluyoruz valla. Kedimiz tepkisiz. Ama onu uyuturken o da geliyor yanımıza, yavaş yavaş kabulleniyor sanırım
RNmom20 Aysenz bizdede 2 tane 😍 biri 9 biri 2 yaşında.. valla oğlum onlar sayesinde sürünmeye başladı yakında emekler… Peşlerinden gitmeye çalıyo.. 2 yaşında olan kedimiz bebek eve geldikten sonra nerdeyse 6 ay o yokmuş gibi davrandı.. şimdi gelip sürtünüyo.. oğlum 8 aylık biraz çekiştiriyo ama bişey yapmıyo.. büyük olan kedimiz biraz haşin.. ben çok sakınıyorum ondan.. çok dengesiz kaşla göz arasında hart ısırıyo anında.. ama oğlumda illa onun peşinde 🤦🏼♀️
RNmom20 Aysenz inşallah alışırlar.. benim büyük olandan ümidim hiç yok ve bebiş büyüdükçe daha zor olcak kesin.. çok hırçın çünkü.. ama küçük olanı evirip çevirse tınlamaz 🙈