Benim kedim var 2 yaşında. Kızımda 4 buçuk aylık. her gün onları 10-15 dk baş başa bıraktım, tabi izliyordum yakından. Böyle böyle derken alıştılar. Şimdi yanyana uyurlar yatıp. Ama tabi hala yalnız bırakamam kedidir sonuçta belli olmaz 😂👽 Bana karşı saldırganlığı geçmedi ama yalnız bulduğu her fırsatta ısırır uyuduğumda saçlarımı ısırır tırnak atar falan🙄 çok kıskançlar maalesef