Damlatahaata Birkullanici yok yok 5yasindaki değil ufak oğlum 1bucuk yaşında o agliyo ama ben büyük oğluma ayıp diye tuvaletin kapısını açık bırakmıyorum 🤣
Marjinal_Anne2 Birkullanici ahahha benim de bende bi kahve daha içeceğim günlük iki tane limit 😣🙈😅😅 afiyet olsunnn ☺️☺️
Marjinal_Anne2 Birkullanici ahahahaha çok iyi Ya 😂😂 bende kendimi tutmaya çalışıyorum yoksa sonu olmayacak🤣🤣
Birkullanici Marjinal_Anne2 valla ben kahvesiz yapamam şuan kızımı parka götürüyorumyine yanıma aldım açık havada içicem 😂
Kahvegerek Birkullanici evet ve ben bu durumdan hiç hoşlanmıyorum çareyi lavabonun üstüne oturtmakta buldum. Yemek yaparken oturuyor orda öyle bir çatal bi tabak veriyorum oynuyor. Tabi yaşı önemli bizimki 2.5 yaşında olduğu için düşme korkusuyla kımıldamıyor
Kereminannesiii Birkullanici bulaşık zamanı yemek yapma zamanı hep beni kucağına al diye bacaklarıma sarılır. Almazsam ağlar kendini yerlere atar 😬
Zeynepalya_ve_annesi Birkullanici her çocuk farklı tabi ben çoğu zaman salonda bırkıyorum birde oyun parkında oynamaya alıştırmıştım