Birtosbikannesi1 Şimdi sana nasıl anlatsam bilmiyorum ki egzama genelde kremlerle falan geçmiyor tıb bazı hastalıklarda yetersiz kalıyor..
Kürtçe’yi sormamın sebebi de bu egzamanın bide dualı falan olarak bilinen kişiler tarafından etrafı kalemle çizilp tedavisi var benim öyle geçti çünkü Çarşamba günü gittim kadının yanına duasını okuyup tükenmez kalemle etrafını çizdi maşallah çok şükür geçti