Mircet Birtosbikannesi1 egzamanın en büyük sebeplerinden biri stress içten geliyor her ne kadar kremlesekte deterjan kullanımını en aza indirsekte senelerdir çekiyorum henüz çaresini bulamadım😞
Birtosbikannesi1 Mircet Ay bilmiyorum ki ya stres yaptigim biseyde yok ki. Soğuktan sıcaktan deterjandan sudan falan çok etkileniyor sanki.
Aysen-aga Birtosbikannesi1 bende öyle. Gün içinde elimi çok sık yıkadığım için kremde sürsem emmeden yine yıkıyorum elimi. Faydası da olmuyo o yüzden
Birtosbikannesi1 Aysen-aga aynen öyle küçük bebeğim var elim kremi o kalamıyorum ki hiç gece yatarken vazelin sürüp eldiven takip yatiyirum ama emmeye kalkıyor mecbur eldiven çıkıyor el yikaniyor😊
Mircet Birtosbikannesi1 ıslak kalmamasına özen gösterin kurutup nemlendirin inşallah geçer en kısa zamanda egzama kremlerinçn çoğu kortizonlu en fazla bir hafta kullanıyorsunuz sonrasında azdırıyor daha çok
Bg212121zg Birtosbikannesi1 aynı dertten müzdaribim krem sür veya madecassol krem sür birşeyle sar özellikle çokk iyi geliyor
Birtosbikannesi1 Mircet emzirdigim için kortizonlu kremler şampuanları kullanma diyor dr. Saçımda da vardı ketoral kullanmıştım o da kortizonluydu ama o zaman hamilelik emzirme yoktu geçmişti.
Mircet Birtosbikannesi1 egzama konusunda ne kadar ileri gidilirse gittik kardeşimde de var bi aile büyüğü işerken eline işe çok iyi geliyor demişti ve kardeşim denemişti çocuk aklı sonuç hüsran😂
Birtosbikannesi1 Mircet 😂😂 ay napsın belki fayda görürüm dedi zaar 😂 çaresizlikten elimize işeyecek duruma gelcez😂
Asell9 Birtosbikannesi1 benimde var geçmiyor senelerdir şimdi parmak aralarımı sardı çok acıyor kanıyor
Birtosbikannesi1 Asell9 Allah şifa versin hepimize elimin bileğime kadar bilegiminde 2 parmak üstüne kadar var her tarafında. En çok parmak eklemlerim sıkıntı oluyor her kapatıp açmamda oralardan çatlıyor.
Asell9 Birtosbikannesi1 benimde su topluyor kuruyor krem süreyim diyorum her krem de kızım altına yapıyor tekrar yıka sür bir faydası olmuyor yemek ev işi hep su da ve fayda etmiyor hiçbir şey ne yapacağım bilmiyorum çok acıyor tek bildiğim o