Omlet,pankek tarzı şeyler yapıyorum.Kendi yiyiyor. Biraz Labne yumurta sarısı siyez unu. Karıştırıp zeytin yağda veya tereyağda önlü arkalı pişiriyorum. ☺️ Bazende tarhana ile yapıyorum. Çok lezzetli oluyor. Yanına minik minik zeytinde koyuyorum. Bazen de minik kaşarlar. 😊