Merveges YavruKurdum benim arkadaşım zeytinyağ sürüyordu kesilmiş yerine elmanın yanında karanlıkta bekletoyormus daha çabuk olgunlaşır diyordu canim
Sevgilimmm YavruKurdum dışı Yeşilse beklemeniz lazım kararması gerek dışının. O zaman yenilebilir hale gelecek
NANANA YavruKurdum gecedrn oetegin uzerine koyun ben sert alıp o şekilde yumusatiyorjm.ama krep yapınca rendeden gecirip yaparım
NANANA YavruKurdum ben her sabah kullaniyorum olmazssa okmazım hatta gecen hafta a101 de 5 tlye düsmüstü 15 tane aldım😀hepsin petek uzerine dizdim resmen olgun simdi
Japonprenses Birleştir streçle karanlik biyere koy yumuşar canım mutfak cekmecesine koy yanina da bi elma koy 2 güne kalmaz yumusuyor öyle
NANANA YavruKurdum ama kahvaltida kullanicaksan rendenin en ince tarafindan gecir 2 yumurtada kır icinede azacik labne zeytin yaginda krep ya. bebekler cok sever. ben muzla karisimda yaparım onuda fazla sever avakado lu tariflerim cok fazla var istersen veririm
UraSsmom YavruKurdum Normalde Bir elma yada bir muzla aynı posete koysanız ertesi güne olmadı 2 güne yumuşuyo ama kestiyseniz fazla dayanmaz kararır. Zaten kesmişsiniz olan olmuş haşlamayı deneyin yine de