Ahsenolgun bırısı CHICCO MYAMAKİ ERGONOMIK dığerı NUNA MARKA
ama bu CHICCO olanı dışa bakıp öturma pozisyonu yök kış aylarında çök kullanışlı ınternetdan bakabılırsınız NUNA marka olanını hala arada kullanıyorum dışarıya çıktığımda falan
(Bebeğım bu arada 8 aylıkken yürümeye başladı)
Şuan fıyatıda bayağı ucuzlamış ben aldığım zaman ıkısını da 600 tl dan almıştım