Damla29 Momsbabyy ya cok üzüldüm bende bu gidişle bulamazsam değişirim similac var aklımda sma ishal yaptı aptamili sevmedi geriyede pek bişe kalmadı keçi sütlülerde cok pahalı
Momsbabyy Damla29 Ben bebelac’ın normal turuncu paketlerine geçtim memnunum tavsiye ederim bı sıkıntı yaratmadı bizde ✅😚🤍
Damla29 Momsbabyy yakında onuda bulamıcaz gümrükte takılı kalmıs mamalar philps aventte öle emzikleri suan hiç bi yerde yok