MustafaEmir bizde Bebelac Gold kullanıyorduk 2 numarasını bulamadığımız için similac önerdiler onu kullanıyoruz enfeksiyon için antibiyotik kullanıyoruz şuan yeşil kaka demiş birisi ama ben suruptan olduğunu düşünüyorum bence similac yapmaz memnunuz şuan genelde herkes öneriyor canım