TospikOglusum valla bizimkinin huysuzluğu bazen oluyor ama jel filan sürecek kadr olmadı canm ilk dişlerinde ateşi olmuştu onları calpolle duşla geçirmiştim ama 😊 çok şükür şimdilik öyle sıkıntılar yok.. Salyası var herşeyi ağzına götürüyor.. Böyle durumlarda hep dolapta diş kaşıyıcı bekletin yada yeşil soğan verin kemirsin derler uyuşturuyormş 😘