Rojgl canım benim ikinci çocuğum olacak rabbim nasip ederse ilk çocuğumda çok zorluklarla oldu artık dedim olmayacak biraktim akışına adeti 1gun kalmıştı içimden bir ses test yapmamı istedi ve yaptım tam net iki cizgiydi kop koyu ve kan testi verdigimdede kesinlikle hamileydim ama bunda planlı yaptık ilaç falan kullandım ve hastahaneye gitim doktor yumurtan catlamış sizi bekliyor ve bizde doktora gitmeden önce ilişki olmuştu tam iki hafta oldu üstünden geceli vücudumda değişikler his etim test etim önce tek çizgi çıktı sonra bir kaç gün geçti yine yapayım dedim busefer elindeyken dakika sında silik olanda çıktı gözle görüyor ve kan testindedir sonuç yüksek çıkmış ama tam adını koymadı varsada çok küçüktür bir Kadın doguma görün dedi ama ben adetimi bekliyorum kaldı ikigün zaten inşallah buseferde sağlıklı hayır bir oğlum olur bir Kızım var elhamdulillah