Nisaa04 Kızlar adetime 5gun var test etim ikinci cizgi gözle görünür şekilde pembemsi sizce varmıdır ama adetime besgün var böyle erken öğrenen oldumu
Cheddar Nisaa04 yanıltıcı olabilir adet günü geçince yine yapın. Benimde hafif çizgi çıktı ama hamile değilmişim
Ruzgarcan Bende öğrendim olabilir hiç hamilelik belirtsi yoktu bende adetıme 2 3 gün vardı içime doğdu test istedim baktım var 😄
HiraDeniz Bende adetime 5 gün kala öğrenmiştim.şüphelerim vardi..çok hafif hayalet çizgi çıkmıştı.ve sonucta şuan 8 aylık oğluşum..hayırlısı olsun sizin için