Oslemm Ilk attigim yoruma bakabilirsn. benm tepkimde sizin gibi. Ama sadece iki tarafli da dusunmek gerrkyo.
Bn esini kayirdigmdan degil.
Esim beni cok seviyor diyor, olabilir ama esime cok guveniyodum dedi, kimseye bakmaz dedi, demekki yanilma payi da varmis.
Her erkek bakar, onun eside son derece zaten buyuk bi ayip etmis. ama kiz kardesinin nasil dusundugunu bilemezsin. Iki tarafli da olma ihtimali var, onu demek istiyorm. Simdi kocasindan bosansa, hala hayatini belki fesat bi kardesle de devam edebilirmi onu tartisiyorm.