DilberZumra bi sapıkla büyüyeceğine babasız büyüsün
Hiç mi TV izlemiyosunuz
Daha geçen gün karşıma çıktı haberlerde
Adam 3 4 yaşındaki öz kızını taciz ediyor
Ufacık bebek ya o
Annesine gidip yalvarıyo anne nolur babamla ben uyumayayım diye
Annesi sorduğunda ise verdiği cevapta kanım dondu. Babam hep çişimi yaptığım yerle oynuyor
Çocuğum babasız büyümesin diye düşünmeye devam et
Bak neler var artık millet kendi çocuğuna bile bunu yapıyor
Kardeşinin resmini çeken neler yapmaz
Yazık kızınıza cidden çok üzüldüm o ufacık günahsıza yazık ki boyle bir babası var