Eternalove Ozgexo benim bebeğimde 15 ekim doğumlu 6900 gram 65 cm 4 ay kontrolü doktorumuz 6 aydan önce tadımlara dahi başlatmıyor kilosu ve boyu çok iyi diye. Gerçekten çok şaşkınım şu anda
Damla7 Ozgexo kızım 16 Ekim doğumlu 64 cm 6.350 kg 3.500 doğdu bizede ebe normal dedi doktor 500 600 gram daha fazla olabilirdi dedi o yüzden mama takviyesi yapıyorum
Cherryblossom Ozgexo hic kafaniza takmayın kilo alınır saglıgı gelisimi iyi olsunda aynen doktora goturun mutlaka🌸
Elifadakrt Ozgexo mama tabi ki korkunç birsey değil ama bebeğinizin ihtiyacı olan bisey de degil. Bir de bebeklerimiz sağlıklı olsun da varsın zayif olsun ne olacakmış
Muverrih Ozgexo Bende konu açmıştım görseydim acmazdim kilosu az olanlarımi baslatiyorlarmis ama normal sizinki az değil ki