yaramaz_bocegim Buketarass sebebi olmasa bile bence canı sıkılıyo ağlıyo 😅 başka açıklama bulamıyoruz yoksa 😅
Timurcan Dilos01 yorumlara bakarken kendimi gördüm 😂 valla bende severken ne diyecegimi bulamıyorum her gün yeni kelime uretiyorum bağıra çağıra seviyorum kahkaha atarak onunda hoşuna gidiyor oda kahkaha atıyor 😂😂
Dilos01 Timurcan aynen canım benim kızımda öyle çok hoşuna gidiyor cici anne diyerek eliyle yuzumu oksuyorum çok hoşuna gidiyor tenime dokununca kaç aylık bebisin 😂😍
Pankek Buketarass Bizimki de 8 aylık oldu. Yatağını tavaf ediyor. Gece her uyanmamda kafası başka bir köşede. Sabaha kadar 3 kere 360 dereceyi tamamlıyor. Sizinki kaç aylık ?
Buketarass Pankek sizinki bizimkinden büyükmüş ama bizimde kundak faslının bitmesi gerekli artık 5 e giricez 🤗🙏
Timurcan Dilos01 benimki de öyle ya emerken hep yüzümle oynamak ister bide 😍😂 5 aylık seninki kaç aylık 😂
Buketarass Deren_Hatun nasıl seveceğine sen karar verebilirsin sadece evlat olunca insan nasıl seveceğini şaşırıyor. Ay dur ayıpsız seveyimmm 🤣🤣🤣🤣
Vera1810 Buketarass cogu zaman ismi ile yemek ısırmak ıstedim zamanda fındık ve tombul um etli bamyam diye 😂🐥
Satgiray Buketarass gözler çekik jakuza 😂 makiko 🤣 burda bi japon fabrikasının adı sumitoma arada sumitomam birde annem annem annem 💗❤️🤣🤣
Pankek Buketarass Biz 3 ü zor tamamladık. Morro refleksi sönmedi o nedenle sürekli kurtuluyor ve kendini uyandırıyordu. Sonra bıraktım öyle uyumayı öğrendi kundaksız. İlk bir iki hafta sürekli uyandı ama sonra alıştı. 5 aylık olmuşsa artık kundak ile işi bitmiştir diye tahmin ediyorum