Mom299 Goktugmom_ Bizde eskiden tel dolap derlerdi bunlar şimdi.moderlestirilmişi eski ler daha bi farklıydı sergenler vardı mesela hatta benim bi kira,daki evimde tabak için sergen vardı dolap yoktu ama çok hoş duruyordu 😅
Bulutbey Goktugmom_ hayır her yerde terek değil. Baktım “halk dilinde raf, Sergen” demek diyor. Demek ki bölgesel bir terim. Ayrıca şehir merkezindeki eski evimizde de vardı. Biz raf diyorduk ki TDK da öyle geçiyor
EgeveAlyaninannesi Mom44454 bende merak ettim terek ne terege diye yazincada tere yağ aklima geldi valla 🤭
EgeveAlyaninannesi Ela123 1993luyum ve bilmiyorum inanin assalar gibi konusmayin 2000liler falan diye
Ela123 EgeveAlyaninannesi aşağılar gibi konuşma bunun neresinde Allah aşkına ıyy pis cahiller mi yazmışım 😂 doğum tarihiyle aşağılama ilk defa duyuyorum 2000 doğumlular aşağılık mı o zaman 😂
VelardaEdiz HafsaMoms bozulmaz herhalde küçükse mutfak peteğini kapatırsınız ocak olunca ısınır zaten
minikbirbal HafsaMoms peteğin hemen üstünde olmazsa birşey olacağını sanmıyorum. Yani arada 1-1.5 Metre bırakma şansınız varmı
2205 Goktugmom_ çok şükür zenginiz ve köy evi de biliyorum hatta kendi köy evimiz var asla böyle bir şey duymadım ne büyüklerimden nede köy halkından. Bunu bilmediği için insanları ayırmazsınız. Ayrıca 86 lıyım
Dn123 HafsaMoms bence bozulur. Bizde hep vardi terek koyduğumuz şeyde bozuk paralar faturalar ve kahve falan koyuyorduk bakliyat bozulabilir ben mecbur dolaba koyuyorum mesela