kubusss 300 gram doğum ödemi vermiş o zaman,normal zaten onu vermeleri.Sonra bunu en geç 7-10 günde toparlıyorlar.Önemli olan sık sık emzirmek. Bir de sütünüzü biriktirmeyin, yaptığınız sağım da bir kıstas değil. Ben 2,5 senedir emziriyorum bi büyük oğlum var 2,5 yaşında ve bir de 1 aylık küçük bi oğlum daha var.Sağsam 50cc çıkmaz ne iki memeden ne tek memeden.Ancak küçük oğlumun 1. Ay kilo alımı iyiydi, büyük oğlum zaten günde 2-3 kere emiyor ama onun da gelişimi hep iyiydi. Sağım ölçüt değildir çünkü bebekler en iyi pompadan bile daha iyi çekerler.