Burcutuna 7. aydayim cok zor gekiyor artik ama sabrediyorum yasina kadar hedefim 20 ay nasil dayandiniz birde en cok merak ettigim bir yasindan sonra ben bebekkerin doymak icin emmedigini saniyorum hic sagarak veren yok cevremde acaba sut icme sikligi nasıldı yada kaç cc iciyordu acaba