fatma_6141 kaşık, enjektör, kaşık biberon çneriyorlar ama çok hava yutuyor bebekşer sonra da gazıyla ugrasıyorsun. Biberon vermek zorunda kaldım ben de şimdi tekrar emjektöre dönğş yapacağım. Kaşık biberon önermişti emzirme danısmanımız ama kesinlikle almıyor onu