Liya benimki 3 aylık Doğduğundan beri akşam 11-12 de gece uykusuna dalardı çok uğraştım erkene almak için en sonunda bir akşam ne yapıp ettim akşam 9da zorla uyuttum karnını da iyice doyurdum tabiki yinede uyandı ama ben geceyi bilsin diye Işık’ları kapattım sessizce tekrar uyuttum ilk gün zorladı ama sonra uyku saatleri değişti artık daha erken uyumak istiyor