Alinduru ben yazınızı okudum. Benim bebeğim 16 aylık ve çoklu gıda alerjisi var, aklınıza gelebilecek neredeyse tüm gıdalara alerjik. Seviyesi çok yüksek değil bazısı düşük bazısı yüksek. Ve son görüştüğümüz çocuk alerji prof u diyeti artık kademeli açmamızı, çocuğun vücudunun yiyerek alışacağını aksi halde ne zaman yedirirsek o zaman alışacağını söyledi inatla. Bu öneride bulunan bir profesör. Herkesin fikri farklı, ne yapacağımızı şaşırdık. Sadece elma ve kuzu eti diyetimizi açtık ve burun tıkanıklığı arttı, onun dışında etkisi olmadı ama süt,yumurta, kuruyemiş vs yi açmaya korkuyoruz.