Giray alerjinin derecesine göre değişir sanırım anafilaksi boyutundaysa üstüne gitmek doğru olmaz ama bazı doktorlar hafif düzeydeki alerjilerde üstüne gidilmesini doğru buluyorlar hatta yurtdışındaki bazı doktorlar alerjen olabilecek besinleri özellikle erken dönemde yediriyorlar böylece alerji yapmayacağını savunuyorlar, tabi bazıları da asla diyor alerji çok dipsiz bir kuyu o kadar çok değişkeni var ki birine uyan diğerine uymuyor