momsaylin Allah Yardimcin OLSUN TEZ VAKITTE DUZELSIN INSALLAH YAVRUCAK BENIM KIZIM GRIP OLDU BURNU TIKANDI YAVRUMUN
BirAnneBirBebekkkKk momsaylin amin rabbim yavrucaklara hastalık vermesin çok zor neşesi yok benimde neşem kaçıyor
endlesslove BirAnneBirBebekkkKk Denemedim ama bircok deneyen kisiden olumlu yonde sonuc aldiklarini duydum ayaklarinin altina limon sikip ovaliyorlar bir saate geçiyor, sirke asla koymayin sirke ile daha cok cikarabilirsinizm
Nik_mik_yok BirAnneBirBebekkkKk aaa 6.hastalık mı acaba ,onunda belirtileri böyle, ateş düşünce döküntü başlıyor ama iyileşme evresi. Çok geçmiş olsun
Nik_mik_yok BirAnneBirBebekkkKk bu ara 6.hastalık salgını var sanırım, çok okudum burada da. Minik minik değil ama yüzeysel kızarıklığı görsellerde
BirAnneBirBebekkkKk Nik_mik_yok şimdi okudum da belirtileri aynı doktor antibiyotik vermişti zararlı mi acaba gereksiz antibiyotik kullanımı olabilir diyor
Nik_mik_yok BirAnneBirBebekkkKk benimkide 3 gündür ateşli idi. En yüksek.37.9 oldu .doktoru aradım, yüksek değil, getirme takip et dedi. Bu gun ateslenmedi çok şükür , ishal e döndü. Diş cikariyo sanırım
Alppp BirAnneBirBebekkkKk bizimde 4 gundur dusmeyen atesmiz vardi 39.5 gorduk Rabbim korusun hepsini hastanede 2 serum taktilar oyle dustu hatta covidden supelendler sukur negatif cikti Rabbim sifa versin. Hastanede gazli bezleri ilik suda bekletip eklem yerlerine ilik uyguladilr cok faydasi oldu hatta kasiklarinada koy canim