Sulebrk benim oğlumda 4 ay 25 günlük bende çıkartıyorum çoraplarını daha rahat eder düşüncesi ile. Tulum giydirmiyorum birkere yaptım şu gibi oldu . Bidaha da tövbe! Dediginiz gibi üstünü çok acıyor, yorganı hep tekmeliyor ama yanimda yattığı için her uyandigimda yada hissettiğimde örtüyorum.