Bimelekannesi Kuroneko çok haklısınız bazen ben de düşünüyorum ben mesela asla çorapla uuuyamam ama işte alışkanlık heralde o düşünceye alışmışım biraz törpülemem gerek.
Sulebrk [silindi] kıyafet olsyını bilemedim biraz tuhafıma geldi ama bende içten içe çorapsız yatırmak istiyorum çorapla uyumadını istemiyorum ama işte annelik diyelim😂
[silindi] Sulebrk çorapla biz nasıl rahat edemiyorsak uyurken bence onlarda aynı şekilde :) içiniz rahat etsin biraz rahat olmaya çalışın.
Bimelekannesi Sulebrk yufka yüreğimiz bebelerden sonra iyice börek oldu yavrumuzdan başka bişey düşünemiyoruz 😂
Kemalinannesii Sulebrk bende aksine çorapsız yatamam pijamam in yanında hep bir corap vardır bebeğime de hep yeni corap giydiririm üşür ayakları diye simdi bi kafam karsiti
Alpgdd Kendinden çoraplı uyku tulumu ile uyuyor. O da tam çorap sayılmaz. Owli uyku tulumu. 1-2 yaş olanlardan.
Betim Sulebrk aaaa ben hep çorapla yatırdım 6 . Aya kadar 🤦🏻♀️Yanlış mı yapmışım bugün itibariye başlıyorum çorapsız giydirmeye
Sulebrk Betim hahahah kafa karıltırmak istemem sadece düşünceliyim bu konuda 😂yanlış değil canım hepimiz bi yerlerden görerek öğreniyoruz herşeyi elimizden geldiğince en iyisinş yapmaya çalışıyoruz
Melosing Ben yeni yeni çorapsız yatırmaya başladım. Battaniyesini de değiştirdim terleyince daha sık uyandığını fark ettim çünkü. Ayaksız tulum üstüne delikli örme battaniyeyle yatırıyorum şu an
Ayklz Sulebrk Hava çok soğuksa çorap giydiriyorum.Ancak gece için farklı çorap alıyorum.Cok kalın olmayan ve bir beden büyük çorap kullanıyorum.Cok soğuk değilse giydirmemek daha sağlıklı.
su-perisi Sulebrk daha tam ustunu acamiyo canim ama soguk oldugu icin corapsiz yatirmaya ben dayanamiyorum ya kiyamam yani havalar biraz isinsin o zaman corapsiz yatiririm
bayankitapkurdu Sulebrk oğlum 10 aylık çorapsız yatırıyorum. Üstünü açma gibi huyu olmadığı için rahat ediyorum. Sizin içimiz rahat etmiyorsa Ayaklı tulum giydirin. O sıkmaz ayaklarını
Diidemm 5bucuk aylık oğlum var hep eldiven ve xorapka yatırıyorun, 24derece o da ama sanki üşür gibi geliyor bazen geceleri uyanıyor üşümesin diye giydiriyorum biraz deli yatıyor sürekki üstünü açıp tekmeleniyor 😊