Severa bir sorun yoksa yapmazlar.daha iki aylıktı 6tane İshallı bezi var diye alerjiye sevk etmediler en son kakasinda kan görünce sevketti.neymis efendim 7tane günlük İshallı bez cikarmazsa o zamn alerjiden suphelenmiyolarmis.4aylikti ilk test yapıldığında şuan 17hala test takibindeyiz.