Kubrasen93 burada birisi vardı, sizin gibi yumurta alerjsi vardi. Devlet hastanesinde yapılmıştı aşı
. Ama sonrasında malesef havale geçirmişti. Üzgünüm, cok etkilenmiştim .. ama bilginiz olsun . Sonuçta herşeyin en iyisini en organigini bulmaya çalışıyorsak aşıya da bakmamiz lazim. Bem kızamık aşısı yapmadım. 2 yasindan sonra yapılacak. Dr. Umu Öyle uygun gördü . Olur da bu arada kızamık olursa da dogal bağışıklık kazanacak:) umarım en guzel karari veririsiniz kuzunuz icin.