Cifteanne kızım 3 yaşına girecek 1,5 ay sonra, daha toplam bir saat izlemedi ömrü hayatında… onu da izletmezdim de kaka sorununuz vardı ödül olarak 3 dk lık çizgi filmler açtım arada bir oda hep değil. 2 aydır falan Haftada 6, 7 dk izliyor sadece… henüz tv izlemesi için kıyamıyorum. Tabletten izlettim çizgi filmleri. yeni oyuncak alıp eve getirince evi gezdiriyor bak burası benim odamyatağım dolabım; burası oturma odası koltuklarımız (tv yi göstererek) bunun ne işe yaradığını bilmiyorum ama evimizin güzel aksesuarlarından ☺️☺️diyor. Bayılıyorum ozaman bayılıyorum! Tam bir maymun!