Cifteanne Bizim evde tv acilmiyor. Sadece aksamlari kizim uyuduktan sonra esim biraz bakarsa bakar, o kadar. Kendi evimizde hic izlemedi yani evet. Pandemi oldugundan, baska evlere de gitmiyoruz zaten. Pandemi oncesi gittigimizde de, gittigimiz aileyle olan iliskimize gore ya kapattiriyordum ya da kalkana kadar surekli kizimla oynuyordum ki ilgisi tv’ye kaymasin.