Hazalim Kylasiye bizde aynı sorunu yaşamıştık bol bol emzirdim yetmedi mama verdim ışık açık kalsın devamlı dediler onu yaptım ve birde şekerli su ver dediler çok direndim vermemk için en son çare onuda denedim çok şükür atlattık en kısa sürede
gulsah-erman77 Mbal yademila-48 benim kızımda da var meme tutmuyor sağıp veriyorum 1 saatte 1 40 ml falan çıkıyor göğsümden yeterli mi sizce
Mbal gulsah-erman77 60 ver 3 saat uyur dedi doktor. Saat başı 40 eğer yenidoğansa yeterli gibi ama bilirkişi değilim yanlış yönlendirmek istemem.
yademila-48 gulsah-erman77 hayır en az 60 ml almalı eğer sütün az olduğunu düşünüyorsan mama takviyesi al dr ile konuşarak ben öyle yapmıştım o dönemde ama mutlaka emzir sonra sütün gelmez emme refleksi olmazsa
yademila-48 Kylasiye gerçekten çok faydasını görürsün ama uyu bol su iç süt çaylarından al onları iç hem sütün çoğalır iyi olur