Kylasiye Merhaba kızlar oğlum sarılık oldu ne yapabilirim ??anne sütünü verdikten sonra mama veriyorum ek olarak başka yapabileceğim birşey var mı 😞
Bktbll Kylasiye benimkide olmustu canım cok sık beslemen gerekiyor özellikle anne sütü birde mor ısık veriyorlar hastanede o iyi geliyor
Kuzucum Kylasiye bol bol emzircen geçer inşallah başka yapılacak birşey yok uyku halinde olur uyandırın topuğunu hafif sıkarak emxirin özellikle geceleri
Kylasiye Kuzucum yademila-48 2 saatte bir emziriyordum ama yeterli değil galiba emerken uyuya kalıyo bide ishal çok az yapıyo kakasını
gulsah-erman77 Mbal yademila-48 benim kızımda da var meme tutmuyor sağıp veriyorum 1 saatte 1 40 ml falan çıkıyor göğsümden yeterli mi sizce
yademila-48 Kylasiye inan bana daha erken ben 1 geceyi yarım saatte atlattım eşimle saat kuruyorduk uyanamaxsak diye gece 1 den sonra sabaha kadar saat başı emzirdik sabah da tekrar baktırmıştık saat 9 da doktorumuz bile şaşırmıştı çok iyi başarmışsınız diye ve biz sadece emzirfik demiştim çok mutlu olmuştu oda
Helen-2021 Kylasiye çok sık emzirmeniz lazım uyuyorsa bile uyandırın sütünüzü sağıp ağzına şırınga ile sıkın inş geçer
Happyblue Kylasiye ışık açık uyuyun ve üzerine beyaz ince bir tülbent örtün. Işıkta uyumak çok işe yarıyor. Bir de sık sık beslenmesi lazım yani 2 saatte bir değilde yarım saatte bir verseniz daha çabuk atlatır. Benim doktorum bunları tavsiye etmişti bize
Yildizz_ Benım bebegımdede sarılık vardı dogdugunda doktorum emzir bolca dedi 1 hafta yada 10 gün boyunca emzirdim ama gecmedi doktorum sonra mama başla dedi günde 2 ogun mama verdim 1 kutu bitirdim geçtii annne sütü bazen etkili olmıuormuş
Dileek_atak Kylasiye benim bebiş de öyleydi 3 günlüktü gittik doktor kontrolüne sarılık var 2 saatte bir emzir dedi ben yarım saatte 1 saatte bir emziriyordum o uyuduğu zaman göğsüm dolduğunda sagiyordum öyle veriyordum 3 4 gün de geçirdi çok şükür 🙏
Mbal Bizim sarılık baya yükseldi bir gece hastanede kaldı ışık aldı. Ememiyordu aç kalmış. Lütfen doyduğundan emin olun gerekirse sağ sütünü biberonla ver. Ben biberon vermeyeceğim diye aç bırakmışım çocuğu istemeden :(
yademila-48 Kylasiye gerçekten çok faydasını görürsün ama uyu bol su iç süt çaylarından al onları iç hem sütün çoğalır iyi olur