Seher4693 memeler terbiye olana kadar süt sızması normal. 2 saat aralığı geçirmeden emzirin ki memeniz ne kadar süt üretmesi gerektiğini anlayabilsin. Ben kalkan kullanıyorum süt içinde birikiyor sonra onu poşetlere boşaltıp buzluğa kaldırıyorum. Henüz pet kullanmıyorum şuan benim uçlarımı çatlatıyor. 2-3 ay sonunda memeler terbiye olunca az sızıntıya ped kullanmak gerek. şuan olan yoğun sızıntı çatlağa davetiye çıkarır. Benim geçmişti çatlağım. 2 gün ped kullandım ve yeniden çatladı.