esoo valla benimkiyle baya savaşıyorduk bazen yarım saat bazen 1 saat tutana kadar çok zorlanıyordum hep yalnış tutuyordu şimdilerde düzeldi birini tam tutmaya başlayınca iyileşti diğerinide yeni yeni tam tutmaya başladı iyileşecek inşallah ama bu zor olacak çünkü parça çıkmış turumda her emdiğinde yerinden çıkıyor iyileşemiyor bakalım inşallah düzelir artık