Halimepolat benim dikişlerim çokta popoma kadardı ve benim doğum esnasında aşırı şişmişti ödem olmuştu uyuşturmadan dikmişlerdi sonra ödemden dolayı dikişlerim patlamış farkında değildim aşırı agrım vardı kesinlikle yürüyemiyor ve oturamıyordum beş gün geçmişti hastaneye gittim direk yatış verdiler bir hafta yattım tekrar dikiş atılacaktı istemedim hala açıklık var enfeksiyon kapmıştı o bitti ama hala agrıyor sızlıyor ara da bir ay oldu Dogum yapalı benim için çok sancılı bir süreçti sürekli pansuman yaptım 🙁kanamam iki üç gün oldu sonra kahverengi akıntı oldu kokulu bi şekilde herkeste oluyormuş normal demekki