Halimepolat Merhaba bayanlar normal doğum dikişleriniz ne zaman düştü? Ve kanamaniz ne kadar sürdü? Koku oluyormuydu? Bende normal doğum sonrası akintim kahverengiye döndü ve kokulu bir hal aldı normal mi?
Smali Halimepolat 1haffa sonra doktorun aldi.40gune yakın sürdü drsem yeridir kahverengi döndükten sonra ufak ufak kanama olabilir sonra bitti
Gencanne_19 Halimepolat benim dikişlerin 7. Günde iyileşti. 40 gün boyunca kanamam oldu. Ve çok ağır kokuluydu🤦
Bayansoylu Halimepolat bende de aynıydı canım kirkima kadarda normal akıntı şeklinde devam etti kokulu ilk digumum olduğu içinde normal mi bilmiyorum inan ki
Esra_egemenn 40 günü bulmuştu dikişlerin hepsinin düşmesi doğumdan iki hafta sonra da sarı kokulu akıntı geliyordu 1 hafta kadar sürdü ondan sonra kahverengi kanamaya dönmüştü
Alyaberenim Halimepolat temiz kuru tut surekli gun icinde bezini değiştir hameton krem sür o kadar iyi geliyor ki
Fencimam Halimepolat ben gazlı bez ve batikonla her tuvalete çıktıktan sonra suyla yıkayıp kurutup batikonla dikişli yerimi temizliyordum 10 gün sonra tamamen iyileşti dikişler düştü ama ara ara yanma ve ağrı oluyordu oda 40ım çıkınca geçti
Gencanne_19 Halimepolat yanma idrar sırasında oluyodu,Dr’uma sorduğumda çok çok acılı değilse normal demişti 🙂
Halimepolat Gencanne_19 benim normal otururken oluyor yanma hatta sürekli var sadece lavboya gidince değil.🤷 Benim galiba doktora gitmem lazım.🙄
spynrc Halimepolat canım benim dikişlerin geçmesi 1 ayı buldu biraz geçti bile hatta. Benim kanamam 2 gün falan sürdü sonra 40 gün boyunca dediğin gibi kahverengi yoğun ve kokulu bir akıntıya çevirdi çok normal zamanla geçiyor 😊