pervin_t kızlar bebeğim doğduğunda tüyleri baya vardı bilirsiniz yani sonra dökülenlerdem.%70 döküldü geridekiler kaldı.ama kızımın bıyığı var yaa😂dökülmeyen tüye benziyor hem de.Bıyıklı mı olucak🥴🥴
Mom095 pervin_t bıyıklı deme kız yazık 😅 inşallah dökülür canım. Ama bi tanıdığımın kızı vardı onun dökülmemişti maalesef 🥴 küçük olduklarında çok sorun olmuyo ama büyümeye başlayınca kız küçük yaşta ağdaya falan gitmeye başlamıştı 🙄
PoyRi Seherronya bende doğduğumda kara böcük gibi bişeymişim kulaklarım bile kıllıymış büyüdükçe dökülmüş hep xjfkskjs
Mom622626 pervin_t tam hatırlamıyorum ama 7-8 ayına kadar baya bi azalma oldu. Ama sırtında küçük bir bölgede daire şeklinde kıl yumağı kaldı 😂😂 orası niye öyle oldu anlamadım.