Maliki yaralar için kullandım iyi geldi. Ama sürekli üst baş süt içindeydi. Eğilince dökülüyordu. Yaralar geçince bıraktım 1 ay civarında. Şimdi kendi kendine süt falan akmıyor, belki de o kapaklar süt akmasını tetikliyor. Çok uzun süre emzirmediysem süt geliyor sadece. Ona da göğüs pedi yetiyor zaten.