Benim bebeğimm2 aylık ben de bırakmaya çalışıyorum ama acıyor eskiden emzirirken hiç acımazken bu aralar canım acımaya başladı yine. Ama dayanabilirsem takmamayı düşünüyorum. Günde 1 kere garmastan sürüyorum acısını alsın diye. Artık kalkansız olmaya alışsınlar istiyorum ben de🤦🏼♀️