Minnak canım çokluya gerek yok ben üniversite de yaptırdım ilk sadece süt ve yumurtaya baktılar pozitif çıktı normalde biz özele gidiyoruz besin22 testi istediler bize ücreti fazla gelince üniversiteye yönlendirdi üniversitede ki doktor da 1 yaşa kadar Olan süreçte genel de süte ve yumurtaya alerji olur dedi diğer besinler için erken gerek yok dedi zaten yapmaya da izinleri yokmuş ben de içim rahat etmedi özele gittim yaptırdım ve yine süt yumurta çıktı yani boşuna yaptırmış oldum onu doktora sor bu aylar da başka bir besine alerji olma ihtimali var mı diye çünkü bana doktor olmaz 1 yaştan sonra bu kalmayacak başka şeylere alerji olacak fındık fıstık gibi dedi iyi bir araştırma yap 1000 tl çok fazla bir de test yaptırırken en bir hafta ilaç almamış olması gerekiyor ona da dikkat et