Snglibsglu canım şu an var hala devam ediyorum ben de tedaviye ama söndü bizim süt yumurta ev akarlarına alerjimiz çıktı ben de diyete girdim yemiyorum ayrıca günde dört kez yüzünü yıkayıp mustela ile nemlendiriyorum bazı akşamlar da rezene içiyorum rahat uyuması ve kaşımaması için bazılarınki de genetik oluyor onlar da tamamen geçmesi 2 ve 3 yaş diyorlar en iyi ihtimal de 1 yaş alerji olunca zahmetli ama en azından tekrarlanmaması bizim elimizde alerji yapan besinleri hayatımızdan çıkarıyoruz bol duş nemlendirme yapıyoruz gece ellerine çorap takıyoruz emiyorsa sürekli emziriyoruz bir de her gece nazar dualarını okuyup niyet ediyoruz Allah’a bırakıyoruz Allah’ın izniyle kalmayacak birşey sitres de yapmayın sütten onu da alıyorlar huzursuz oluyorlar