Ksonmez Zeynepli1234 doğum lekesi benim oğlum da da var zamanl geçiyormuş yine de doktoruna danış istersen için rahat eder
Pitpitbebe Zeynepli1234 Leylek ısırığı da deniyor benim bebişte de var çok tatlı😍 sıkıntılı birşey değil 😍
YasemiNYagmur1 Zeynepli1234 Moğol lekesi benim kızım da da var ense de ve kuyruk sokumunda büyüdükçe geçer
Yenidennn Zeynepli1234 evet gösterdim. Büyümezse bir sıkıntı olmayacağını söyledi. Büyürse Allah korusun herhangi bisey olursa ilaçla tedavi oluyor dedi, benim oğlum doğduğundan beri büyümedi aynı duruyor. 9 aylik oğlum.
Katarsis Benim oğlumda da var kafasında saçlarının arasında vardı ama bu kadar değildi o geçti ensede de var 3,4 nokta burada geçici olabileceğini okumuştum doğum lekesinin o yüzden endişe etmedim
yeninesilmom Zeynepli1234 yok göstermedim biyerde okumuştum ama nerde okuduğumu hatırlamıyorum normal bişey olduğunu okudum ama.
Atelci Zeynepli1234 benim kızımında öyleydi 6-7aylıkken geçti tamamen. Bebeklerde oluyormuş normal canım