Balyanaklikiz evet bende bilmiyordum geç öğrendim sonra kıyamadım 9 aylık olduk 😁saçlarımız upuzun.oğlum mayısta doğdu, kessem yaşına kadar bukadar uzamaz diye kesmedim. Yaşına girsin, doğumgünü fotoların da kel olmasın dedim bekletiyorum. Doğumgünün den Birgün sonra keseceğim. Yaza kel olacak ama olsun. Şapka takarız 🥰